morgen de bergen in - Reisverslag uit Ierissós, Griekenland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu morgen de bergen in - Reisverslag uit Ierissós, Griekenland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

morgen de bergen in

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

02 Juni 2011 | Griekenland, Ierissós

dag 20 Na het ontbijt gelijk vertrokken weer richting Chalkidiki, prachtig stuk autoweg hoog door de bergen, met prachtige uitzichten, dan op zee dan op de binnenlanden. Even boodschappen gedaan bij de Lidl zo is alles weer op peil. Vinden een geweldig strandje maar met een strandtent, vragen of ze er bezwaar tegen hebben als we hier een nacht blijven staan, het was geen probleem. Het water is hier zo helder, heerlijk gezwommen, ik heb onderweg een schuimplastick slang gekocht voor in het water, daar kun je heerlijk mee dobberen . Hier op het strandje is natuurlijk geen restaurant dus maar zelf macaronie gemaakt, erg lekke al zeg ik het zelf. 's avonds stopt er opeens een auto naast onze camper met een jong stel dat alleen maar grieks sprak ze wilde eigenlijk ook op onze plaats staan, of we de camper niet wat voorruit wilde zetten, maar dat ging niet en toen reed hij zo de kuil in wat hem zijn bumper kostte, maar ze hebben toch een tentje opgezet en zijn blijven slapen.

dag 21 Opgestaan en gelijk vertrokken kopen onderweg brood en eten wel als we op de camping zijn, wabt er moet natuurlijk weer vanalles opgeladen worden, wat op de hand gewassen enz. Leuke camping in Ierissos een klein dorpje, maar de camping ligt an de zee, we staan prima 50m van zee.Gaan straks lekker eten in het dorp. Morgen vertrekken we richting de bergen en de Trespa meren.daar zal geen camping zijn om alles op te laden, dus dat zal niet veel verslagen meer worden. Wat is de natuur hier toch prachtig je rijdt door de bergen en aan weerszijden gele brem of rose bloemen heel veel klaprozen zo mooi om te zien en te ruiken.Henk is aan het vissen in de zee op dit moment.

• 02 Juni 2011 - 21:54

Liesbeth:

He fam Massen,

Bedankt voor het mailtje.Dacht dat jullie pas 1 juni waren vertrokken.Maar kan alles nu nalezen.Als jullie terug zijn maken we gauw weer een afspraak.Groetjes Liesbeth en Ger

• 03 Juni 2011 - 10:02

Jorg:

Mooie fotoos mam, ziet er echt uit als een prachtige vakantie.
    Kus

• 04 Juni 2011 - 10:25

Marie-José:

Hallo Annet en Henk,
    Leuk jullie reisverslag te lezen en fijn dat het allemaal goed gaat!
    Geniet er nog van en de tijd gaat wel heel snel want jullie zijn al weer over de helft!
    Groetjes Marie-José