Asprovolta/Keramoti - Reisverslag uit Keramotí, Griekenland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu Asprovolta/Keramoti - Reisverslag uit Keramotí, Griekenland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

Asprovolta/Keramoti

Door: annet

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

29 Mei 2011 | Griekenland, Keramotí

dag 16.Op ijd op om naar het camperbedrijf te gaan, we zijn er om 9.05uur er is nog niemand te zien.Langzaam komen ze binnendruppelen en om 10.00uur begint Mitho aan de camper.Als we dat geweten hadden waren we niet zo vroeg vertrokken en haddenwe nog even op de toch wel erg mooie camping kunnen blijven, camping is echt een aanrader. Het is warm en benauwd vandaag, even met de hond gewandeld maar het was echt te warm, Bieke terug gebracht naar het camper bedrijf en toen met de fiets naar het dorp even pinnen zodat we straks genoeg geld hebben om te betalen. De hele dag daar een beetje rondgehangen wat gelezen.Om 3 uur is de camper klaar, gaat zeker 20 jaar niet kapot volgens Mitho. Henk blij!!
We moesten aan de baas betalen niet aan Mitho, die hebben we toen wat extra's gegeven en de kleine Opkikker voor z'n dochtertje, dat vond hij wel erg leuk. Het grapje koste ons €200,00, krijg je het bij ons niet voor gemaakt. Rijden naar Asprovolta omdat daar mooie stranden zouden zijn, we vinden niet echt een mooie plaats en gaan daarom maar aan de boulevard staan, hier staan nog meer campers.We gaan in het dorp eten. Wel lekker. Mooi strand blijven morgen hier staan.

Dag 17. We zitten al op de helft van onze vakantie, wat gaat de tijd toch snel. Vanacht 'n house party op 100 m van ons af. Toen we om 12 uur naar bed gingen was het nog erg rustig.Ik werd om 3.15 uur wakker van de house, wat een herrie, niet normaal zeg.We kunnen natuurlijk niet gaan klagen, wat we mogen hier eigenlijk helemaal niet staan. Muziek en schreeuwen gaat nog een tijdje door, ook leuk voorde mensen die hier wonen, vandaag vertelde mensen dat ze het vorig jaar een keer tot half 7 doorgefeest hadden en toen allemaal dronken het strand op kwamen, dat was nu gelukkig niet het geval, maar we blijven hier toch maar niet nog een nacht. Henk gaat boodschappen doen daarna ontbijten we op ons gemak en tegen 12 uur vertrekken we. Ik merk dat we met de mooie plekjes al wat verwend aan het raken zijn, we vinden niet gauw meer iets goed. Tegen 2 uur staan we ergens iets te eten bij Nea Paramos en daar vinden we het al gauw te druk, dus weer verder. Door Kavala heen naar Keramoti. ier staan we onder de bomen aan het strand. Gaan dadelijk lekker bqq. Hier vlak bij zijn lagune's en een vogel gebied, dat staat op het programma voor morgen.

• 29 Mei 2011 - 23:38

Né En Mirjam:

Lieve Henk en Annet

Fijn te lezen dat het jullie zo goed vergaat. Jullie zijn al weer halfweg wat vliegt de tijd zeg. Hier alles z'n gangetje. In het dorp is het erg rustig!! Geen overledenen en geen echtscheidingen...
    Hopelijk komt dit bericht wel over deze keer.
    groetjes
    Né en Mirjam

• 30 Mei 2011 - 12:47

Myriam:

Wat een leuk reisverslag en wat hebben jullie al veel meegemaakt. Lijkt mij een geweldige reis! Geniet ervan.

Groetjes, Myriam