vervolg - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

25 Mei 2011 | Griekenland, Athene

dag 12. Wat 'n nacht, heb me zelden zo ziek gevoeld koude rillingen overal pijn krampen in mijn hele lijf 's nacht diaree 's morgens flinke hoofdpijn.Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten (gevuldlam?) De hele dag gammel 's avonds een crackertje gegeten. Misschien een zonnesteek, maar gisteren heeft het ook geregend.Hoop dat het morgen beter gaat.Henk heeft vanmorgen wat rondgevraagd wie hem met het probleem met de camper zou kunnen helpen, hier in de buurt bij2 garage's geweest, die raden ons aan naar Thessaloniki te gaan, dat hebben we dan ook maar gedaan, gelukkig vonden we daar gauw een caravan en camperhandel,ze zijn heel behulpzaam, zegt dat het knoeiwerk is (wat natuurlijk ook waar is) als hun het maken gaat het zeker 20 jaar niet kapot, maar ze hebben wel pas zaterdag tijd(ziek personeel).Lijkt ons toch een goede optie, maar laten wel de fietsen hier zodat die niet nog meer kapot kunnen maken, dat was geen punt.Dus zaterdag morgen om 9uur kunnen we bij hun terecht, ben benieuwd wat voor prijskaartje hier aan vast zit, maar het zal toch gemaakt moeten worden, niet dat we de achterwand met fietsen onderweg verliezen. Rijden terug naar Sithonia de middelste van de 3 vingers en staan nu op een werkelijk mooie plek op het strand on Toroni.

Dag 13 best goed geslapen, gaat al een beetje beter met me voorzichtig met een beetje eten begonnen, en vanavond maar zelf bbq zalm en biefstukjes en een griekse salada, gaat gelukkig goed.Het is hier werkelijk schitterend je kijkt aan 2 kanten naar de zee het water is heerlijk hebben vandaag 2 x gezwommen en heerlijk gezond.Bieke heeft zeker een helf uur gezwommen en wilde er nog niet uit komen.De natuur is hier werkelijk praching zoveel wilde bloemen en verschillende vlinders heb je bij ons in nederland niet.We staan hier met ongeveer 8 campers, veel nederlanders gezellige buren uit Amstelveen. Hier doe je het voor zon zee en strand,we blijven hier morgen ook nog staan en gaan vrijdag naar een camping in de buurt van Thessaloniki want we moeten dus om 9 uur bij het camperbedrijf zijn.