Zadar en de KRKA watervallen - Reisverslag uit Sibenik, Kroatië van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu Zadar en de KRKA watervallen - Reisverslag uit Sibenik, Kroatië van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

Zadar en de KRKA watervallen

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

07 Juni 2012 | Kroatië, Sibenik

Woensdag met de bus naar Zadar geweest, een erg leuk stadje smalle straatjes mooie pleintjes, er was wat van scholen te doen op de pleintjes stonden over podiums opgebouwd en de kinderen traden daar dan op met zingen of accordeon spelen of iets met een hoepel, heel divers allemaal kinderen van ongeveer 12 jaar, daardoor was het wel heel druk. Maar ook wel gezellig.
Vanmorgen op tijd vertrokken naar de KRKA watervallen, we waren er rond 12 uur, je werd met een bus naar beneden gebracht en daar kon je dan over houten looppaden over het water en door de bossen heen, op allerlei manieren naar de watervalletjes kijken, heel leuk het zag er echt goed uit. Op het laatst kwam je bij het meertje waar een paar watervallen tegelijk in uitkomen, bleek dat je daar ook even mocht zwemmen, dat zou wel lekker zijn geweest want het is warm, maar ja we hadden niets bij ons. Nu staan we op een camping in Sibenik, waar we er achter kwamen dat mijn paspoort nog op de nadere camping ligt. Toen ik vanmorgen ging betalen heeft hij me alleen die van Henk gegeven, dus ik dacht dat Henk die van mij al mee terug had gekregen, maar dat was dus niet zo. En oh wat was Henk kwaad op die man, hij wilde gelijk het hele stuk terug rijden om het op te halen, maar dat heb ik hem maar uit het hoofd gepraat, we waren allebei zo moe. Morgen vroeg gaat hij alleen even op en neer en dan maar via de autoweg, dat schiet wat beter op. We staan nu op een vakantie fabriek, maar voor 2 dagen is dat niet zo erg, het is er wel echt heel schoon, prachtige douche's , dat is ook wel eens lekker.

• 07 Juni 2012 - 19:05

Kjell En Elske:

Hoi pap en mam, wat een enthousiaste verhalen en mooie foto's. Volgens mij vermaken jullie je wel. Weten jullie al waar jullie zaterdag voetbal gaan kijken?

XXX Kjell

• 08 Juni 2012 - 13:31

Carry :

Hallo Henk en Annet,
    Wij hebben dit uitstapje ook in onze route gepland, leuk om hierover dan te lezen.
    Kamperen jullie eigenlijk altijd op eenn camping of ook wel eens "wild" zoals wij dat altijd doen.
    Hoe is het in Kroatie met de dieselprijzen trouwens?
    Groetjes,
    Carry en Gerard

• 09 Juni 2012 - 09:46

Jorg En Kim:

hee pap en mam, ziet er werkelijk prachtig uit, leuke stadjes ook om te zien. Gaan jullie eigenlijk ook nog Bosnië in? In ieder geval fijn om even te lezen wat jullie allemaal uitspoken en dat jullie ervan genieten.

Dikke kus,

Jorg

P.S. paspoort alweer terug?

• 10 Juni 2012 - 09:55

Betty Lebens:

Klinkt allemaal goed, daar in Kroatië. Lekker weer, beter dan hier!!!!
    Moet ik nog eens gaan kijken voor een blauwe brief? Stuur dan sms.
    Hebt zeker al gehoord dat we gisteren van Denemarken hebben verloren, kut!!! Nu MOETEN we van d Duitsers winnen woensdag, anders kunnen we naar huis!
    Knuffel Betty

• 25 Juli 2012 - 09:54

Jan:

Jezus wat een gedoe zeg. Ik had die man gesloopt.