Crassy donderdag - Reisverslag uit Capodimonte, Italië van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu Crassy donderdag - Reisverslag uit Capodimonte, Italië van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

Crassy donderdag

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

18 Juni 2016 | Italië, Capodimonte

16 juni dag 23 Ik heb altijd al eens naar Tivoli gewild om de villa's te bekijken, laten we daar nu vlak bij zijn. Dus daar gaan we. Maar in Tivoli is geen P te vinden en rijden we ons vast aan een pleintje, gelukkig heeft een Italiaan Henk er doorheen geloodst ik had het al opgegeven, rijden een verkeerd straatje in geven dan een plaats aan op de navi die ons dan vervolgens de bergen in stuurt, maar we hadden eigenlijk moeten tanken en doordat de auto dus niet recht rijdt maar schuin de berg op blijft hij maar zeggen dat we nu toch echt moeten tanken, er zit dus nog wel genoeg benzine in, maar niet voor deze bergen ik wordt er heel benauwd van, draaien kan niet en ik zie hier ook geen tankstation, na een half uur eindelijk een dorp gauw van de route af en gelukkig hebben ze daar diesel en je kan er tanken, want dat is hier in Italië ook niet altijd het geval heel vaak kun je niet met een buitenlandse kaart tanken maar hier was er nog een pompbediende, die je dan wel weer extra moet betalen, maar dat maakt voor even niets uit. We kunnen met een gerust hart verder. Maar dan komen we op een wel heel smalle weg 20% omlaag, gelukkig dat we nieuwe remmen hebben en die ruik je nu ook wel echt, dadelijk hebben we weer nieuwe nodig. Dat navi systeem gooi ik nog eens het raam uit. We rijden naar het meer van Bolsena ook weer ergens een cp wat niets is en de volgende ook niet, maar uit eindelijk toch een mooie gevonden in Capodimonte, uitzicht op het meer 's avonds 1 uur met Bikkel gewandeld langs de boulevard. Zo zie je maar weer dat vakantie niet altijd leuk is, gelukkig gaan die dagen ook snel voorbij,. haha.