Eindelijk in Puglia - Reisverslag uit Peschici, Italië van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu Eindelijk in Puglia - Reisverslag uit Peschici, Italië van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Puglia

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

05 Juni 2016 | Italië, Peschici

2 juni dag 9 Het weer is niet geweldig, nou den maar wat zuidelijker en aan de kust vandaag wel over de tolwegen scheelde toch `1 ½ uur. Weer genieten van de prachtige omgeving.
Nu zijn we dus in Puglia, ik had een paar mooie cp uitgezocht, maar zo als zo vaak kom je dan op de koffie. De eerste rijden we ons vast aan het strand, dus geen cp en Henk moet een heel stuk achteruit want je kon er niet draaien, voor bij de volgende te komen moesten we weer een heel stuk omrijden eerst nog bij een camping gaan kijken, stond in het boek mooie foto’s bij van zee, maar het lag niet aan zee maar aan een meer en daar kon je ook niet staan, dan weer verder. Eerst tanken daar naar de volgende cp kijken op de pier weer door veel te nauwe straatjes naar beneden, blijkt de pier afgesloten daar kom je niet meer op, rijden ons weer vast je kan er weer niet draaien. Je hebt elke vakantie wel zo’n dag dat het niet meezit, dus vandaag. Rijden verder naar onze volgende poging, je wordt dan gelijk wel ook minder eisend. Nee deze camping in Pechici is leuk met hele oude olijf bomen, maar dus ook niet aan zee maar aan de andere kant van de weg. Gauw een machine was draaien en begint het flink te regenen en te onweren, de was staat onder de luifel hopelijk droogt het wat, na een uurtje is het weer droog. We krijgen korting bij de pizzaboer op de camping voor €18,00 heerlijk gegeten. Morgen blijven we hier ook maar staan voor uit te rusten.