warm erg warm boven de 30 gr. en weinig wind. - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu warm erg warm boven de 30 gr. en weinig wind. - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Annet en Henk Massen - WaarBenJij.nu

warm erg warm boven de 30 gr. en weinig wind.

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet en Henk

16 Juni 2013 | Nederland, Buchten

14 juni (17) Vandaag 39 jaar voor de wet getrouwd, maken er een leuke dag van. We gaan eerst naar Bosa ’n klein leuk plaatsje, wat inderdaad erg leuk is, we rijden eerst met een treintje dor het dorpje en daarna lopen we er doorheen. Komen er iemand uit Beeg tegen die hier om de paar weken heen komt, niet te geloven, maar de familie van zijn vrouw komt hiervandaan. Zo kom je nog eens wat te weten. We gaan verder naar Alghero, gaan op een CP staan en gaan een paar uurtjes aan het strand zitten. Dan gaan we met de camper het centrum in parkeren op een P en gaan lopend de stad in, laten ons rondrijden door een golfkarretje leuk door al die smalle straatjes, vervolgens te voet nog eens alles bekijken kopen er wat souvenirs en gaan dan voor de eerste keer in Sardinië eens lekker eten, kalfsvlees met wat prei en overbakken met kaas ik heb zelfs een nagerecht genomen creme Catalana erg lekker, het mag toch gevierd worden die 39 jaar. Toen we terug reden naar de CP stond daar verder niemand meer en wilde Henk toch doorrijden naar een andere plaats, vinden een CP in Cappo Caccia erg verlaten in the middle of nowere, maar we zijn moe. Op een gegeven moment horen we wel een heel erg eng geluid van een beest, Henk denkt een kat maar ik vonds het maar niks., ’s morgens hoorden we het weer bleek het een meeuw te zijn, nou wat kunnen die krijsen zeg. Toch heerlijk geslapen hadden samen een fles prosseco leeg gedronken en toch gewonnen met kaarten.
15 juni (18) Nu moeten we eerst naar een supermarkt inkopen doen voor de komende dagen, rijden daarvoor toch maar naar een iets grotere plaats Porto Torres. Henk wilde daarna graag naar Castelrado, wat een leuk oud plaatsje moet zijn, maar net als gisteren is het weer vreselijk warm en weinig wind, we stoppen er maar het is best nog een eindje lopen en natuurlijk weer bergop en dan met deze warmte, dat doen we toch maar niet, ook weer voor terug komen. We rijden nog 3 kwartier en komen dan op een leuke camping Village Baia Blu La Tortuga in Aglientu, leuk, machine was gedraaid, nog even de zee in en daarna weer eens lekker douchen. Gaan dan op de camping pizza eten met de welkoms bon van de camping, was lekker. Konden vanavond voor de eerste keer tot 10 uur buiten zitten. Mooi maar warm dagje.
16 juni (19) Lekker uitgeslapen verse broodjes. Vandaag een lui dagje, straks naar het strand even wat zwemmen en snorkelen, de rest laat zich raden luieren zonnen slapen enz. Vanavond weer zelf bbq. Het is alweer erg warm en weinig wind.

• 16 Juni 2013 - 21:19

Betty Lebens:

Gaat toch niet klagen dat het te warm is!
    Komende paar dagen wordt het hier ook over de 30 graden!
    Daarna onweer en weer stuk kouder, geniet er dus nog maar even van!
    Wanneer komen jullie naar huis?